Nelson Schoenen

Huisstijl/storedesign/winkelinrichtingLichtreclameMerkactivatiePoint of Sale

Locatie

Landelijk


Type Project

Winkel uitstraling en merkactivatie


Delen

Locatie

Landelijk


Type Project

Winkel uitstraling en merkactivatie

Delen

De opracht

Nelson Schoenen telt ruim 90 familiewinkels met een breed aanbod aan dames-, heren- en kinderschoenen voor jongens en meisjes. Een flinke speler dus, waarbij de juiste branding van de winkels én daarbuiten essentieel is. En laat dat nu net de expertise van Levanto zijn!

Maar, bij Levanto gaan we graag een stapje verder. Daarom zijn we ook het merk Nelson Schoenen zelf gaan activeren, en wel buiten de winkel. Met een opvallende Tuk-Tuk crossen we langs winkelcentra en festivals om de doelgroep op te zoeken én enthousiast te maken over Nelson Schoenen. En dat past perfect!

Het resultaat

Voor Nelson Schoenen leverden we lichtreclame in herkenbare rode, losse doosletters en een dubbelzijdige uitsteeklichtbak in zwart met wit. Voor de uitstraling in de winkel bekleedden we een paneel met een print van een damesschoen, herenschoen en een foto gerelateerd aan de stad waar het filiaal zich bevindt. Dit gecombineerd met de overige signing toepassing maakt dat Nelson Schoenen met haar winkels weer klaar is voor de toekomst.


Gerelateerde cases

Nieuwe gevelreclame met een uniforme uitstraling voor Kippie? Eitje!...

Lees verder

Niets is te gek voor onze technische...

Lees verder